Merhaba Excel makrosu yaptırtmayı planlıyorum.
Makronun işlevi sudur
Borsada x hissesinin adını yazdım makro onun fiyatını Googleden veya Tradingwiewden bulacak yan kutucuğa yazacak burası sabit kalacak.
Excel diğer açılışlarda ise yan kutucuğa son fiyat yazılacak diğer yan kutucuğa ise % lik artış azalış oranı yazdırılacak.
İlgilenen arkadaşlar fiyat teklifi ile birlikte bana ulaşabilirler.
Excel makrosu yaptirilacaktir.
0
●106