• 10-09-2022, 17:33:15
    #1


    https://www.r10.net/is-verenler/3358...ek-talebi.html çözdüm ancak şu an ufak bir sorun var.Mail com a girerken 3-5 ip değiştirden tarayıcı değitikten sonra dagiri hatas veriyor.
    Her seferinde ip -tarayıcı değiştiriliyor
    Ücretli parmak izi ve user agentte kullanıldı farketmiyor.
    Bot olmadan pclerimde elle denemem de de aynı .
    Siteye girişi engelliyor neden olabilir.
    Makul ücretle destek alabilirim.
  • 10-09-2022, 17:33:52
    #2
    @berkeselcuk;
  • 10-09-2022, 17:58:28
    #3

    Bazen düzeliyor kendiliğinden bazen bozuluyor. girişte üsteki resim hiç gelmesin istiyorum kısacası.