• 29-01-2022, 18:31:39
    #1
    Merhaba bir oyun projemizde eski kullanıcıları çağırmak için 50 bin civarında bir toplu mail gönderme ihtiyacımız olacaktır.
    Mailler spama düşmemeli, yardımcı olacak arkadaşlar süre ile birlikte fiyat vererek teklifte bulunabilir.
  • 29-01-2022, 18:33:37
    #2
    Toplu mail gönderme sistemi isterseniz yazabilirim sıfırdan.
  • 29-01-2022, 18:35:00
    #3
    Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplu mail gönderme sistemi isterseniz yazabilirim sıfırdan.
    merhaba sistemi yazmada sorun yok ancak sunucu limitlerine takılma olayından böyle bir hizmet arıyoruz.
    teşekkürler ilginiz için.
  • 29-01-2022, 18:36:59
    #4
    @mahmutk; https://www.r10.net/bot-yazilimlari/...at-9733-a.html

    Kendi mail adresleriniz uzerinden gonderebilirsiniz hocam
  • 29-01-2022, 18:37:22
    #5
    mahmutk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba sistemi yazmada sorun yok ancak sunucu limitlerine takılma olayından böyle bir hizmet arıyoruz.
    teşekkürler ilginiz için.
    Demekki sunucu limitlerine takılmadan nasıl yazabileceğini bilmiyorsunuz. İhtiyaç doğarsa pm gönderebilirsiniz.
  • 29-01-2022, 18:41:30
    #6
    PM gönderilmiştir.