Keşke avrupa yakasında oturmuyor olsaydım. E ticaret üzerine entegra firmasında 2 yıl çalıştım daha sonra başka firmada personelolarak görev aldım. Ve bu süreçten sonra kendi şirketimi kurup kendim e ticaret yaptım ama şirketimi kapatmak durumunda kaldım fakat konum olarak ulaşım sorun olacak sanırım yoksa hiç kaçırmak istemezdim 😊