--Hosting Müşterisinin %25'ini Alır.
--Tasarım Müşterisinin %20'sini Alır.
Hosting ve web konusunda çevresi geniş olanları tercih edeceğim.
MSN adresim : msn@digitechbilisim.com
Hem Siz Kazanın Hem biz
| ..::: Şartlar :::.. | 
**Geceleri online olabilcek. (Gece 12.00'dan sabah 05.00 gibi)
**Bizim verceğimiz isim@digitechbilisim.com mail adresinden başka adresten satış yapmamak.