• 07-04-2021, 20:19:49
    #1
    Selamlar arkadaşlar hayırlı günleriniz olsun, ücretsiz bi script kurdum fakat yönetim paneline girerken sürekli giriş ekranına yönlendiriyor.
    Giriş başarılı yönlendiriliyorsunuz diyerek tekrar giriş ekranına atıyor.

    Bu sorunu çözebilecek arkadaşlar yazarsa sevinirim
    200/300tl fiyat çıkartacak arkadaşlar yazmasın lütfen, saatlerce uğraştıracak birşey olduğunu sanmıyorum.
  • 07-04-2021, 20:30:10
    #2
    pm gönderin bilgileri bir bakalım
  • 07-04-2021, 20:30:54
    #3
    MarsMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar hayırlı günleriniz olsun, ücretsiz bi script kurdum fakat yönetim paneline girerken sürekli giriş ekranına yönlendiriyor.
    Giriş başarılı yönlendiriliyorsunuz diyerek tekrar giriş ekranına atıyor.

    Bu sorunu çözebilecek arkadaşlar yazarsa sevinirim
    200/300tl fiyat çıkartacak arkadaşlar yazmasın lütfen, saatlerce uğraştıracak birşey olduğunu sanmıyorum.
    Bilgileri iletirseniz bakalım hocam.