• 01-03-2021, 19:17:24
    #1
    Merhaba,

    C2 uygulamasının clone'u var mı acaba veya yapabilecek birisi var mıdır?

    Fiyat ve süre iletebilirsiniz güzel olur.

    İyi çalışmalar.
  • 01-03-2021, 19:18:47
    #2
    Epey var hocam. Platform belirtirseniz ona göre iletişime geçilebilir.
  • 01-03-2021, 19:22:32
    #3
    PHP, Web tarafı için düşünüyorsanız iletişime geçebilirsiniz
  • 01-03-2021, 19:33:19
    #4
    Megend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PHP, Web tarafı için düşünüyorsanız iletişime geçebilirsiniz
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Epey var hocam. Platform belirtirseniz ona göre iletişime geçilebilir.
    Merhaba,

    Android ve ios için istiyoruz.
  • 07-03-2021, 09:15:21
    #5
    merhabalar, fiyat verebilmek için pm alabilir miyim?