Online diyet hizmeti alıyorum ve çok memnunum. Başlayalı 2 hafta oldu. İlk hafta sadece diyetle 1,7kg verdim ve açlık sorunu yaşamadım. Analizlerini oldukça beğeniyorum, sizi analiz edip ona göre haftalık beslenme programı oluşturuyor. Diyetisyen her zaman yardımcı oluyor, sorularımı özenle yanıtlıyor.
https://instagram.com/dytseymanurbilici
Diyetisyen arıyorum
10
●194