• 16-12-2020, 22:42:44
    #1
    r10 dışı bir arkadaş uyeligi olmadıgı icin konuyu acmamı rica etti, visual basic, delphi, pascal iyi bilen birileri aranıyor. iletisime gecilirse direkt numarasını atarım.
  • 17-12-2020, 01:31:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İletişime geçebilirsiniz