Delphi & Pascal iyi bilen var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Delphi & Pascal iyi bilen var mı?
1
●
51
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
İş Verenler
Delphi & Pascal iyi bilen var mı?
16-12-2020, 22:42:44
#1
Softwareus
r10 dışı bir arkadaş uyeligi olmadıgı icin konuyu acmamı rica etti, visual basic, delphi, pascal iyi bilen birileri aranıyor. iletisime gecilirse direkt numarasını atarım.
17-12-2020, 01:31:03
#2
c3yhun
Üyeliği durduruldu
İletişime geçebilirsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler