• 25-11-2020, 13:08:33
    #1
    Aşırı derecede pm geldi arkadaşlar. Bir kişi ile anlaşılacaktır. Teşekkürler
  • 25-11-2020, 13:10:11
    #2
    Pm gönderildi
  • 25-11-2020, 13:10:35
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PM atıldı
  • 25-11-2020, 13:12:23
    #4
    Pm iletiyorum.
  • 25-11-2020, 13:12:44
    #5
    Pm atıldı.
  • 25-11-2020, 13:15:54
    #6
    Pm gönderdim
  • 25-11-2020, 13:20:27
    #7
    Pm attım olumlu olumsuz dönüş bekliyorum
  • 25-11-2020, 14:43:02
    #8
    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı derecede pm geldi arkadaşlar. Bir kişi ile anlaşılacaktır. Teşekkürler
    pm gönderdim dönüş bekliyorum