• 25-10-2008, 10:36:41
    #1
    Merhaba Arkadaslar.

    Arkadaslar Forum Adresımıze Mod Smod ve Admın alımı olacak ancak alımda ıstenen sartlar..
    Forum adresimiz : PayLaş Sende Türkiye'nin PayLaşım Forumunda - Muhabbet ,forum, indir, msn, film, izle, program, avatar, resimleri, download, mp3, hileleri, hakkında, oyun, müzik, Muhabbed , Konya,
    Durumu : Vbulletin 3.7.3 kullanılmaktadır

    Konular: 14,704, Mesajlar: 20,297, Üyeler: 2,988, Aktif Üyeler: 248
    Son Kayıt Olan Üyemiz: [ ademcelik55]

    Kesinlikle Hazır Db kullanılmamıstır.


    Forum Hit : http://www.sayyac.com/extreme.php?stat=2&login=Asimavi



    Genel Olarak İstenilen Özellikler.


    Ad :
    Soyad :

    İletişim : msn ve Tel

    Yaşadığı Yer ve işi :

    Daha Önceki Forum Hakkında Deneyimleri :

    Not olarak : Admin Alımı olacaktır. Ve kendını profosyonel olarak kendıne guvenen kısıler kendı kadrosu ıle gorusebılır.

    Admin Alımında İstenilen Özellik : Vbulletin Teknik destek Ve ftp den ayarlamalar. Seo Özelliği Bulunması


    İletişim İçin : Özelliklerinizi admin@one.gen.tr email adresine atınız..

    Msn : admin@one.gen.tr
  • 25-10-2008, 10:37:56
    #2
    ücret ne kadar verilicek
  • 25-10-2008, 10:45:44
    #3
    ücret ne verilecek ?
  • 25-10-2008, 10:53:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    verdiğin link deki forum 3.7.0 beta kullanıyor ayrıca aradığınız şartları bulamadım forumda bu sakın reklam olmasın..
  • 25-10-2008, 11:32:23
    #5
    mizraklar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verdiğin link deki forum 3.7.0 beta kullanıyor ayrıca aradığınız şartları bulamadım forumda bu sakın reklam olmasın..
    aradıgımız sartları bulamadım derken anlayamadım daha acık bır sekılde yazarmısınız.
  • 25-10-2008, 11:32:59
    #6
    ayrıca ucretli alım yoktur. arkadaslar
  • 25-10-2008, 11:33:51
    #7
    o zaman gidin başka yer eya

    bu kadar şart ve ücret yok

    şunu söyleyeyim yanlış yerdesiniz
  • 25-10-2008, 12:19:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Burada herkezi bir şekilde forum siteleri vardır kimse bu şekilde bir emeğe girişine pek sanmıyorum tabiki gönül ister bulmandan fakat ücretli yönetim kadrosunu oluşturman senin daha çabuk hedefin ulaşmanı sağlıyaçaktır...
  • 25-10-2008, 12:28:53
    #9
    Burada genel foruma beleş admin olmaya hevesli birilerini bulabileceğinizi zannetmiyorum.