• 24-10-2008, 22:39:24
    #10
    yokmu kardeş 250 ytl para cebinde !
    Al bir resellar başlangıç olarak işe gir siteni kur hitini artır reklam kodunuda bırak!
    Gelsin paralar ! desene !

    Geldin burada emek haracamadan nasıl iş yaparım hevesiyle para haracamak isteyen adamların parasına diktin gözünü!
    Yav dolandırıcılık legal bişi herhalde ki benim haberim yok!
    Sistem değişti mi ne?
  • 24-10-2008, 22:52:27
    #11
    Allah akıl fikir versin ne diyeyim. O dediğin teknoloji her ne zıkkımsa senden önce bulan olmadı mı da sen buldun. Bırak bu ayakları kardeşim.

    Ya da şöyle yap bizi utandır. Ben sana bi script yazayım he ne istersen iste. iki günde yazar yayınlarım. Sonra o scriptie bi de serverimde host açayım. sen o siteyi bırak bir günü sana 1 ay sürede benim hitimi bırak 500 ü sadece 50 k yap. hatta kendi reklam kodunu koy. Eğer dediğimi yaparsan sana scripti de hostu da vereceğim. üzerine bir de 2000 ytl para vereceğim.

    Ne dersin?
  • 24-10-2008, 23:19:50
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Web_Kale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah akıl fikir versin ne diyeyim. O dediğin teknoloji her ne zıkkımsa senden önce bulan olmadı mı da sen buldun. Bırak bu ayakları kardeşim.

    Ya da şöyle yap bizi utandır. Ben sana bi script yazayım he ne istersen iste. iki günde yazar yayınlarım. Sonra o scriptie bi de serverimde host açayım. sen o siteyi bırak bir günü sana 1 ay sürede benim hitimi bırak 500 ü sadece 50 k yap. hatta kendi reklam kodunu koy. Eğer dediğimi yaparsan sana scripti de hostu da vereceğim. üzerine bir de 2000 ytl para vereceğim.

    Ne dersin?
    onun yerine benn sana +rep derim
  • 24-10-2008, 23:21:16
    #13
    mahonii1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun yerine benn sana +rep derim
    Eyvallah kardeşim
  • 25-10-2008, 00:59:27
    #14
    web kale arkadasim msn adresini pm atarsan dedigin teklife varim konusalim.yalniz dedigimi yaparsam bu işi bırakacagına burada bi yemin etmeni istiyorum.uyeliginide sildireceksin buradan benden ozur diledikten sonra.kabulunse buyur arkadasim kimseden saklim gizlim yok
  • 25-10-2008, 01:56:58
    #15
    Proje için arkadaşla görüşürülmüştür.
  • 25-10-2008, 02:56:44
    #16
    web_kale ile gorusulmustur
  • 25-10-2008, 03:30:42
    #17
    Üyeliği durduruldu
    msne ekledikte sen yoksun...
  • 25-10-2008, 13:26:15
    #18
    Toplist99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    web_kale ile gorusulmustur
    Web_Kale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje için arkadaşla görüşürülmüştür.
    Sonucu bekliyoruz.