• 20-05-2020, 11:10:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Kardeşim ödevini yapamadı bir türlü C# Console' de yazılması gerekiyormuş. İlgilenen arkadaşlar yazarsa çok memnun olurum.
  • 20-05-2020, 11:12:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Basit bir şey ise bakayım.
  • 20-05-2020, 11:15:08
    #3
    Konu sahibinin izniyle benimde C# consel ödevim yaptırılacak. Basit lise bilgisiyle yapılabilir 5 Adet Soru mevcut.
  • 20-05-2020, 11:17:20
    #4
    banada pm atabılırsınız
  • 20-05-2020, 11:22:22
    #5
    Merhaba, Gençler yanlış anlamayın ama ödevi yaparken yol göstermek ayrı , ödevi başkası için yapmak ayrı .isteyenlere ödevlerini yaparken ben tek satır kod yazmadan şunu şöyle yaz böyle yaz böyle düşün böyle kurgula diye yardımcı olabilirim ama ödevi birisi için yapmak doğru olmaz .
  • 20-05-2020, 11:26:50
    #6
    Merhaba ödevi pm alabilir miyim?
  • 20-05-2020, 11:59:29
    #7
    Pm gönderildi
  • 20-05-2020, 13:05:26
    #8
    ödevi pm alabilir miyim?
  • 20-05-2020, 13:28:25
    #9
    Detaylı pm alabilir miyim?