• 19-05-2020, 11:38:05
    #1
    Merhabalar,

    Mobil uygulamaya telefon onay lazım oluyor. Telefon onay başı 2 TL veriyorum. Şuanlık 20 adet ihtiyacım var.
    Uygulama herhangi bir illegal yasadışı bir durum yok alışveriş uygulamasıdır. Pm den bilgi verilecektir.
    Detaylı bilgi için PM atabilirsiniz


    r10 dışı WHATSAPP TIKLA
  • 19-05-2020, 11:38:47
    #2
    ne uygulaması bu hocam
  • 19-05-2020, 11:39:25
    #3
    hoppi mi uygulama ?
  • 19-05-2020, 11:46:02
    #4
    Pmler gönderilmiştir
  • 19-05-2020, 11:47:17
    #5
    Numara onay işlemleri yasak.
  • 19-05-2020, 11:47:23
    #6
    Uygulama nedir bilgi alabilir miyim
  • 19-05-2020, 11:48:55
    #7
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Numara onay işlemleri yasak.
    Merhaba hocam nerede yazıyor haberim yokta 1 2 ay önce de açmıştım ilanı sorun çıkmadı
  • 19-05-2020, 11:50:01
    #8
    GencoHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam nerede yazıyor haberim yokta 1 2 ay önce de açmıştım ilanı sorun çıkmadı
    https://www.r10.net/forumda/2318931-...lanmistir.html
  • 19-05-2020, 11:51:48
    #9

    Alıntı
    Forum üzerinde mobil onay sitelerine ait reklam konularının açılması, imza ve profile eklenmesi, özel mesajlar üzerinden reklam yapılması yasaklanmıştır.
    Arkadaş kişisel olarak istiyor site reklamı yapmıyor hocam.