Merhabalar,
Mobil uygulamaya telefon onay lazım oluyor. Telefon onay başı 2 TL veriyorum. Şuanlık 20 adet ihtiyacım var.
Uygulama herhangi bir illegal yasadışı bir durum yok alışveriş uygulamasıdır. Pm den bilgi verilecektir.
Detaylı bilgi için PM atabilirsiniz
r10 dışı WHATSAPP TIKLA
Numara onay başı 2 TL veriyorum.
13
●355
- 19-05-2020, 11:48:55Merhaba hocam nerede yazıyor haberim yokta 1 2 ay önce de açmıştım ilanı sorun çıkmadıBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2020, 11:50:01https://www.r10.net/forumda/2318931-...lanmistir.htmlGencoHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2020, 11:51:48Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş kişisel olarak istiyor site reklamı yapmıyor hocam.Alıntı