• 15-09-2008, 23:39:59
    #10
    5 Kişi ile anlaşılmıştır. İlginiz için teşekürler.
  • 18-09-2008, 23:01:09
    #11
    Şuan sadece 1 arkadaşımız çalışmaktadır. Diğer arkadaşlarımız yapamayacaklarını anladılar ve vazgeçtiler. Şuan çalışmak isteyen 4 arkadaşa daha ihtiyacımız vardır. Msn ile iletişim kurabiliriz.
  • 21-09-2008, 00:26:50
    #12
    Üyeliği durduruldu
    verdiğin fiyat çok az bence..zahmetli bir iş..hem sizin program listenizde olmıycak hemde makineye indirilip kurulucak caps lerle anlatılıcak..çok az para..
  • 22-09-2008, 21:13:08
    #13
    msn ekledim
  • 27-09-2008, 00:14:56
    #14
    Şuan 2 arkadaşla çalışıyoruz 3 arkadaşa daha ihtiyacımız vardır.
    Bu arada HALLORITR arkadaş sizinle daha görüşemedik heralde msn eklediniz ama denk gelemedik heralde