Selamlar,
yeni oluşturucağımız firmamızda grafikerlere ihtiyacımız vardır.iş başına ücretli çalışacak.öğrenci olması tercihimizdir.
ücretleri kendi belirler,bir orta yolunu bulur anlaşırız.sürekli iş garantisi vardır.örnek çalışmalarınız varsa
memnun oluruz.
kolay gelsin.
Konu sahibinin MSN adresi: nibun@hotmail.com
Arkadaş rica etti ben foruma konuyu açtım ilgilenenler msn adresini ekleyip iletişime giçebilirler. İyi çalışmalar.
Grafiker Aranıyor
8
●491
- 22-08-2008, 15:25:12Üyeliği durdurulduhayır farketmiyor(muş).Luck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2008, 17:10:04Üyeliği durduruldudaha önce çalıştığım yerde vardı grafik için.ekledim sizi