• 13-10-2019, 13:39:49
    #1
    Merhaba,

    50 adet gmail alınacak (hesap başı 1 TL'den yüksek fiyat çekenler yazmasın lütfen)

    Teşekkürler..
  • 13-10-2019, 13:40:05
    #2
    pm attım
  • 13-10-2019, 13:40:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Onaysız mı?
  • 13-10-2019, 13:41:04
    #4
    Wypn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onaysız mı?
    telefon onayına gerek yok
  • 13-10-2019, 13:41:09
    #5
    Onaylı sağlayabilirim.
  • 13-10-2019, 13:45:02
    #6
    pm gönderildi
  • 13-10-2019, 14:11:34
    #7
    @SlhSag; ile anlaşılmıştır. Teşekkür ederim..