• 11-10-2019, 09:35:00
    #1
    merhabalar

    Opencart alt yapılı bir sitemiz var bunu logo muhasebe programına entegre etmek istiyoruz sipariş verildiğinde logodan faturayı oluşturup stoktan düşmesini istiyoruz.


    Önceden böyle çalışması olanlar kişilere ihtiyac vardır. Yarıda bırakıp telefonu açmıcak kişiler yazmasın.
  • 11-10-2019, 09:49:21
    #2
    stokmount
  • 11-10-2019, 09:49:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizim varda hocam ama biz entegre firması ile anlaşmalıyız muhasebe programın entegreye gönderiyor entegre n11 gg hb amazon epttavm opencart sitemize gönderiyor gelen siparişleride muhasebe programına gönderip faturalandırmak için gönderiyor siz girip onaylıyorsunuz sadece fatura oluşuyor
  • 11-10-2019, 09:55:16
    #4
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stokmount
    teşekkürler inceleyeyim



    GunlukHaberim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim varda hocam ama biz entegre firması ile anlaşmalıyız muhasebe programın entegreye gönderiyor entegre n11 gg hb amazon epttavm opencart sitemize gönderiyor gelen siparişleride muhasebe programına gönderip faturalandırmak için gönderiyor siz girip onaylıyorsunuz sadece fatura oluşuyor
    firma ismi nedir hocam
  • 11-10-2019, 09:57:30
    #5
    bütçeniz müsaitse entegrayı da inceleyebilirsiniz.
  • 11-10-2019, 09:58:22
    #6
    entegra hocam piyasanın en kalitelisidir tecrübe ile sabittir. fiyatı biraz tuzlu ama değer ürün kalemin fazla ise düşünme derim.
  • 11-10-2019, 10:07:22
    #7
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütçeniz müsaitse entegrayı da inceleyebilirsiniz.
    GunlukHaberim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    entegra hocam piyasanın en kalitelisidir tecrübe ile sabittir. fiyatı biraz tuzlu ama değer ürün kalemin fazla ise düşünme derim.

    entegra ya baktım baya tuzlu yıllık 4250 tl alıyolarmış

    stokmount Firmasıda artık logo entegre hizmeti vermiyormuş
  • 11-10-2019, 10:35:21
    #8
    evet biraz tuzlu ama iyi bir sistem çalışıyoruz hala firma ile
  • 11-10-2019, 10:48:44
    #9
    GunlukHaberim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet biraz tuzlu ama iyi bir sistem çalışıyoruz hala firma ile
    biraz daha bakayım hocam teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için