Firmalar için hazırlamış olduğmuz bir altyapı var Stok / e-sipariş / Cari Takibi vb. işlemler gibi. Onun üzerine entegre etmeyi düşündüm. O yüzden bütcenizi sormuştum.
Demo var sa bakabilir miyim Bütçem açıkçası hanım sanim bişey değil