• 10-07-2008, 17:39:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanka optimasyon ne
    katiliyorum...

    optimasyon ne ?
  • 10-07-2008, 18:00:19
    #11
    optimasyon=optimizasyon işte...