Kurumsal bir site açıyorum, 3 karakterden oluşan logo yaptıracağım.
Kendim bir tane yaptım, şimdilik duruyor ama profesyonel bir şey olsun istiyorum.
Logo vektörel tabanlı olacak.
Bu arada arkadaşlar gerçekten çok seçiciyimdir.
Sırf iş yapayım da para alayım diye yazacak arkadaşlar lütfen yazmasın canımız sıkılmasın.
İşi bilenin işine karışılmaz ama sadelikten yanayımdır.
2 renk kullanılacak, belki bir de gerekirse çerçeve için 1 renk daha kullanılabilir.
Ben yaparım diyen varsa özel mesaj yoluyla fiyatını ve referanslarını belirtebilir.
Karakterler: AWA
Profesyonel Logo Yaptırılacak
2
●177