• 11-04-2018, 18:59:42
    #1
    100 Adet SMS Onaysız Gmail alınacaktır.
    Elinde hazır olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
    Telefon doğrulaması isterse hesaplar IADE hakkım vardır. (TR'den giriş yapacağız normal bilgisayar.)
  • 11-04-2018, 19:12:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Neden gmail olması gerekiyor?
  • 11-04-2018, 19:31:55
    #3
    kaça alacaksın ben de var 200-300
  • 13-04-2018, 19:12:49
    #4
    Hala arıyorum sağlayabilecek arkadaşlar lütfen yazsın.
    Ödeme: Yapı Kredi



    lacasadepapel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden gmail olması gerekiyor?
    Konu başlığında Gmail almayı belirttiğim için.