• 12-06-2008, 22:27:26
    #19
    Üyeliği durduruldu
    hakkınızı haram edin çıkar bigün acısı hak yemeyle bir yere varılmaz...:@
  • 12-06-2008, 22:32:37
    #20
    2.000 post hadi yine 100 500 olsa neyse bi derecede 2.000 post praya ihtiyacım olduğu için kabul edip 3 günde bitirdim.
  • 12-06-2008, 22:44:11
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar 250 Post Atın Yarı Parasını Alın Siz Kendiniz Tuzağa Gidiyorsunuz Hiç Para İş Sonu Alınırmı ?

    Bundan Sonra Bişi Olmaz Artık Hakkınızı Haram Edersiniz Arkdaşın Dediği Gibi Ayrıca Şikayetim Var Bölümüne Konu Açın Yöneticiler Banlasın.
  • 12-06-2008, 22:55:15
    #22
    Zaten acele diyen ile 2 günde bitecek diyene güvenmemek lazım
  • 12-06-2008, 23:04:43
    #23
    ya arkadaslar ALLAHtan ben 184 post attım şüphelendim sitedeki herkese sordum bu işte gariplik olunca kendisiyle konustum konusmanın bi kısmını kopyaladım zaten foruma ama ben o sitedeki kişileri uyarmama ragmen cogu dinlemedi konu acmaya devam etti düşünsenize sitede 6 kişi post atıyo bana tuaf geldi ALLAHtan post atmayı bırakmısım ama 184 post ta ona zehir zıkkım olsun
  • 13-06-2008, 11:32:53
    #24
    i-traderı olmayanlara fazla güvenmemeniz lazım ki zaten adam 5000 post attıracağım diyor...Nasıl güveneceksinizki
  • 13-06-2008, 11:37:08
    #25
    HayaleT_alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    i-traderı olmayanlara fazla güvenmemeniz lazım ki zaten adam 5000 post attıracağım diyor...Nasıl güveneceksinizki
    arkadasım bak işte ben onada güvenmiyorum ne malum orda yazan puanı kendi arkadaslarının vermediği itrader puanınada güvenmemek lazım nitekim forumda gezersen itrader puanı yüksek olup yalancı dolandırı olanlarda var en güzeli pesin calısmak
  • 13-06-2008, 13:33:48
    #26
    sitesine girilmiyor.
  • 13-06-2008, 16:48:06
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ya arkadaslar kolayhost tan daha önce iletişim ıcınde olan arkadaslar varsa veya teknık destege nasıl ulaşabılecegımız konusunda yardımcı olursanız çok guzel olucak bir kaç msn ekledım hiçbiri açmıyor teknık destek elemanlarının yoksa kapandı bu ısı yapanlar biraz bilgi olsa elımızde çok guzel olucak