• 30-05-2008, 18:02:18
    #1
    Arkadaşlar yeni açtığım film forumuma bin tane post attırmak istiyorum ve atan kişinin tercihine göre hangi şirketin kontörünü isterse onu yollayacağım. Neden kontör hesabı derseniz bugün cuma ve sanırım mesai saati doldu o yüzden kontör karşılığı ama eğer para isteyen olursa pazartesi günü postahaneden, bilgilerini gönderirse para da gönderebilirim. Sizin seçiminize bırakıyorum. Burdan bi arkadaşla 20 ytlye anlaşmıştık (tam emin değilim 25 de olabilir) o yüzden 250 kontör diyorum ama arkadaş yamuk yaptı bi haftadır ortalıkta yok bende yeni birisiyle çalışmaya karar verdim sizden de atarım deyip atmayan olcaksa hiç yazmasın işimin görülmesini istiyorum çünkü. Birde işi kabul edecek olan arkadaştan özel bir iki isteğim olacak pm ile yada msn ile onu da konuşalım (Türk forumu reklamı olmasın gibi vs.)
  • 30-05-2008, 18:28:17
    #2
    Linedizayn nickli arkadaşla anlaşılmıştır konu kapanabilir.
  • 30-05-2008, 20:56:07
    #3
    bır 250 konturde bana ver bende atıyım