• 10-10-2016, 16:25:42
    #1
    İş tekrar verildi. Teşekkürler
  • 11-10-2016, 15:59:53
    #2
    güncel..
  • 11-10-2016, 18:55:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    detaylı pm
  • 12-10-2016, 08:31:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu bu:

    Diyot, transistör, FET ve op-amp elemanlarını, giriş çıkış dirençleri, akımları, gerilimleri, kazançları ve kullanım yerleri açısından kıyaslayınız.

    Ücret 50 tl verebilirim.

    Yapabilecekler süre ve tahmini kaç sayfa olacak konusunda bilgi verebilirse sevinirim
    Ödev teslim tarihi ile beraber detaylı bilgi pm atabilir misin?
  • 12-10-2016, 11:07:33
    #5
    pm gönderildi.
  • 13-10-2016, 12:04:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İş Tarafımdan alınmıştır.
  • 23-10-2016, 11:58:30
    #7
    Konu tekrar güncel..

    İşi alan arkadaş ödevi yapmadı. Arayış devam ediyor
  • 25-10-2016, 01:45:41
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arayışınız devam etmekte mi acaba ?