Düşüncelerinizi ödüllendiriyoruz.
36
●1.985
- 15-05-2008, 12:36:01nihattr ve frekans nikli arkdaşlar ikinci seçildiler birinciyi seçemedim çünkü ikiside iyi yazmışlar . ikisinede 100 er mbb host vercem isterlerse
ya da 150 şer de olabilir çünkü ikiside birinci oldu 3. ise siz seçin ben host istiyorum diyen bir arkdaşımıza vercem 70 mn ını nihat ve frekans arkdaaşım pm ile msn lerinizi atın
Artık güvenilir host aramayacaksınız, çünkü önünüzde bulacaksınız.
Biri host mu dedi?
Telefonla dost, WebHostBul ile hosting aranır.
Hiçbir hosting kusursuz değildir ama biz en iyisini veriyoruz
Frekans nikli
Biz olmadan nette barınamazsınız.
Nette barınmanın ilk adresi.
Yoksa boşa atacak para, hostunu WebHostBul'da ara.
Ödül falan önemli değil, kullanırsanız. - 03-06-2008, 23:49:34para veya host istemiyorum hayrına sallıyorum sloganları ya tutarsa misali:
Eski hostunuza hoşt diyin
Host host diyee niiicesine sarıldım,
benim sadık hostum webhostbuuuulduurrr
Eski host düşman olmaz
Hasta host adamı da hasta eder...
Hostun hasta ediyorsa, hostuna hoşt de
gibi...
