Merhaba arkadaşlar.
Eğlence ağırlıklı genel forum sitem için, 468x60 ebatında bir flash logo, 120x240 ebatında da bir gif logo yaptıracağım. Reklam vereceğim her sitede kullanacağımdan dolayı, profosyonel birşey olması tercih sebebidir. Referansları olan, iş bankası kullanan ve nasıl birşey olacağının 1-2 tane taslağını gösteren arkadaşlar profilimdeki MSN adresini eklerlerse memnun olurum.
Teşekkürler..
2 Tane Banner Yaptıracağım
0
●344