R10dan birinden sahibinden botu aldık.Rezil olduk.Botta bazı hatalar var bunu onarabilecek arkadaş var mı ?
- Üye girişi yaparken bazen kullanıcı adı veya şifre yanlış diyor.
- 80-90 ürün var fakat çoğunlukla aynı ürün giriliyor.Sırasıyla girmesini istiyoruz.
Bu iki hatayı onara bilecek botun sorunsuz çalışmasını sağlayacaklar p.m ve ortalama fiyat atsınlar.
Bot Budur : https://www.r10.net/bot-yazilimlari/1...irme-botu.html
Sahibinden Botu Onarma
4
●338
- 16-11-2015, 09:18:35Üyeliği durdurulduMerhaba kod şifreli degilse açık kaynak verildiyse skype: kadikoyajans ekleyin goruşelim 1-2 saatlik işi var en fazlaEyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2015, 09:48:38p.m yolladımdolu kutunuz.Skype ekledim açık değilsiniz.KadikoyAJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle