• 14-11-2015, 12:54:19
    #1
    R10dan birinden sahibinden botu aldık.Rezil olduk.Botta bazı hatalar var bunu onarabilecek arkadaş var mı ?
    - Üye girişi yaparken bazen kullanıcı adı veya şifre yanlış diyor.
    - 80-90 ürün var fakat çoğunlukla aynı ürün giriliyor.Sırasıyla girmesini istiyoruz.
    Bu iki hatayı onara bilecek botun sorunsuz çalışmasını sağlayacaklar p.m ve ortalama fiyat atsınlar.
    Bot Budur : https://www.r10.net/bot-yazilimlari/1...irme-botu.html
  • 16-11-2015, 09:11:02
    #2
    Konu günceldir.
  • 16-11-2015, 09:18:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu günceldir.
    Merhaba kod şifreli degilse açık kaynak verildiyse skype: kadikoyajans ekleyin goruşelim 1-2 saatlik işi var en fazla
  • 16-11-2015, 09:48:38
    #4
    KadikoyAJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kod şifreli degilse açık kaynak verildiyse skype: kadikoyajans ekleyin goruşelim 1-2 saatlik işi var en fazla
    p.m yolladımdolu kutunuz.Skype ekledim açık değilsiniz.
  • 16-11-2015, 16:02:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sadece ekleme yapan bölümün kodlarını iletirseniz göz atabilirim.