• 14-03-2008, 18:35:11
    #10
    siz olsaydınız çalışırmıydınız başka bir forumda ücretsiz olarak ..
  • 14-03-2008, 18:45:58
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Usta bence boşuna burdan bişey bekleme burda herkes ekmeğinin peşinde hele bu zamanda kimse ücretsiz iş yapmaz ki bu bi sitede modlukda olsa bile yapmaz yinede kolay gelsin
  • 14-03-2008, 19:39:49
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bulursan banada haber versene
  • 14-03-2008, 19:51:05
    #13
    çalışacak olan çalışır çalışmayan çalışmaz başlığı posta boğup kirlilik yaratmayalım.
  • 14-03-2008, 22:47:49
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ücretsiz bulursun inşallah ama ücretsiz bulman imkansız gibi yinede bol şanslar...


    VM
  • 14-03-2008, 22:57:13
    #15
    The_RoTinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz bulursun inşallah ama ücretsiz bulman imkansız gibi yinede bol şanslar...
    VM
    eyvallah mesut sagol