• 11-08-2014, 16:17:35
    #1
    ASP yi iyi derece bilen birine bir iş vericem.

    bilenlerin pm atmaları rica olunur.
  • 11-08-2014, 21:40:38
    #2
    P.M. gönderildi.
  • 13-08-2014, 12:13:08
    #3
    detayları pm alabilirmiyim