• 16-07-2014, 21:11:24
    #1
    Arkadaşlar şu şekilde bir proje tasarladım. Ek olarak haberler ve arkadaş ekle çıkar takip et gibisinden bir şey daha düşünüyorum. Bunu php ye dökebilecek (fazla bir bütçem yok ona göre fiyat verirseniz sevinirim.) arkadaşlar fiyatla beraber pm atarsa sevinirim.
  • 22-07-2014, 04:40:06
    #2
    hocam zaten biçok şey yapmışsın gibi, arkadaş eklemeyi nasıl yapamadın şaşırdım..
    kullanıcı tablosunun yanına bir sütün daha eklenecek, kullanıcıların yanınada javascriptle ekle butonu çıkartılacak. tıklayınca kullanıcının sütünuna o kişinin idnosunu kaydeceksin.
    sonra gerekirse mesajlarını listelettireceksin okadar.
    yapamazsanız 65 TL.. düşünürseniz pm atın..
  • 22-07-2014, 06:26:53
    #3
    Pm gönderildi.
  • 22-07-2014, 16:47:03
    #4
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten biçok şey yapmışsın gibi, arkadaş eklemeyi nasıl yapamadın şaşırdım..
    kullanıcı tablosunun yanına bir sütün daha eklenecek, kullanıcıların yanınada javascriptle ekle butonu çıkartılacak. tıklayınca kullanıcının sütünuna o kişinin idnosunu kaydeceksin.
    sonra gerekirse mesajlarını listelettireceksin okadar.
    yapamazsanız 65 TL.. düşünürseniz pm atın..
    65 TL gibi bir rakam hangi yol izlenerek ortaya çıkar cok merak ediyorum.

    Baska birisinin ne yontemle yaptigini bilmediginiz kodu uzerinde duzenleme yapmayi nasil olurda bu kadar kesin bir bicimde fiyatlandiriyorsunuz onuda merak ediyorum.

    65 TL gibi bir rakam verdiginize gore bir hesap bareminiz olsa gerek?

    Ayrıca bu tip isler 65 TL gibi bir rakama yapiliyorsa artık yazilimi birakmanin zamani gelmis demektir.
  • 22-07-2014, 16:58:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    FlashGunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    65 TL gibi bir rakam hangi yol izlenerek ortaya çıkar cok merak ediyorum.

    Baska birisinin ne yontemle yaptigini bilmediginiz kodu uzerinde duzenleme yapmayi nasil olurda bu kadar kesin bir bicimde fiyatlandiriyorsunuz onuda merak ediyorum.

    65 TL gibi bir rakam verdiginize gore bir hesap bareminiz olsa gerek?

    Ayrıca bu tip isler 65 TL gibi bir rakama yapiliyorsa artık yazilimi birakmanin zamani gelmis demektir.
    Bu konuda katılıyorum. Yazılım ve Web İşlerine bu sitenin üyelik alırken daha dikkatli olması gerekiyor. Belli bir yaş sınırı ve diploma örneği gibi şeylerde istemesi gerekiyor..

    Vergi levhası ve Vergi numarası da bunlara dahil...
  • 22-07-2014, 19:00:57
    #6
    Tahminim konuyu açan sadece tasarım olarak birşeyler ortaya koymuş herhangi bir yazılım yok ortada, 65 tl yanlış anlaşılmadan dolayı verilmiş bir fiyat olsa gerek, umarım öyledir. Bu arada tüm isteklerinizi belirten bir pm ile ulaşırsanız yapabilirim ancak yine tahminime göre full sistem için ortada 1 aylık kadar iş var gibi, fiyat düşük olmayacaktır.
  • 22-07-2014, 19:48:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hemen hemen buna benzeyen bir projeyi kısa süre önce bitirdik, detayları pm gönderdim.
  • 22-07-2014, 20:31:09
    #8
    GMasterTR adlı üye ile anlaşıldı. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
  • 23-07-2014, 03:31:28
    #9
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda katılıyorum. Yazılım ve Web İşlerine bu sitenin üyelik alırken daha dikkatli olması gerekiyor. Belli bir yaş sınırı ve diploma örneği gibi şeylerde istemesi gerekiyor..
    Vergi levhası ve Vergi numarası da bunlara dahil...
    tartışmaya girmicem ama kısa bir özveride bulunacağım sana.. Senin gibi beceriksiz insanlar neyin nasıl yapılacağını bilmediği için ufak işlere bile milleti soyma derecesine varıncaya kadar para isterler..Forumda bunun çok örneği var.. Herkes üzerine alınmasın, aramızda Bilgili ve Temiz iş yapan arkadaşları tenzih ederim. karşıdaki kişi senin bildiğini bilmiyor olması ondan fazla para alacağın anlamına gelmez. sırf senin gibilere inat cuzi miktarla insanlara yardım edeceğim. senin gibi sağa sola yazılım öğrenmek için para bayılıp kursa giden ve 3-5 kod öğrenerek yazılım yaptıgını sananlar, bunu bir meslek edindim babında yaşayanlar umarım kendi hayatına yeni bir yön çizer..dünyaya daha faydalı olursunuz.. bana karşı yazmış olduğun o sözleride, aynen sana geri iade ediyorum...