Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam zaten biçok şey yapmışsın gibi, arkadaş eklemeyi nasıl yapamadın şaşırdım..
kullanıcı tablosunun yanına bir sütün daha eklenecek, kullanıcıların yanınada javascriptle ekle butonu çıkartılacak. tıklayınca kullanıcının sütünuna o kişinin idnosunu kaydeceksin.
sonra gerekirse mesajlarını listelettireceksin okadar.
yapamazsanız 65 TL.. düşünürseniz pm atın..
65 TL gibi bir rakam hangi yol izlenerek ortaya çıkar cok merak ediyorum.

Baska birisinin ne yontemle yaptigini bilmediginiz kodu uzerinde duzenleme yapmayi nasil olurda bu kadar kesin bir bicimde fiyatlandiriyorsunuz onuda merak ediyorum.

65 TL gibi bir rakam verdiginize gore bir hesap bareminiz olsa gerek?

Ayrıca bu tip isler 65 TL gibi bir rakama yapiliyorsa artık yazilimi birakmanin zamani gelmis demektir.