Merhaba r10,

Ben bir intro yaptırmak istiyorum. Intro içinde olacak özellikler;

- Resimler
- Yazılar
- Müzik ve ses

Eğer bu konuda bana yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa sevinirim.

Direk iletişim; Skype: xiloscient.o0@hotmail.com