• 24-11-2013, 22:17:16
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Opencart tabanlı web sitem var. Faturaları opencart sisteminden yazdırmak için maliye onaylı faturaya göre template ve css dosyalarında gerekli düzenlemeleri yaptım. Sadece rakamı yazıya çevirme işi kaldı. Opencart işinden anlayan ilgilenirse memnun olurum.
    Teşekkür ederim.
  • 25-11-2013, 13:00:18
    #2
    http://javascript.about.com/library/bltoword.htm

    bu sayfaki yönergelere uyarak yapabilirsiniz.
  • 26-11-2013, 14:35:35
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Rockipsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://javascript.about.com/library/bltoword.htm

    bu sayfaki yönergelere uyarak yapabilirsiniz.
    İlginiz için çok teşekkür ederim. Benzer yönergeler gibi rakamı yazıya çevirme kodlarını daha önceden eklemiştim fakat Opencart sisteminde çalıştıramadım.
  • 26-11-2013, 21:08:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam merhaba hala ilgileniyorsanız Detayları ve ücreti PM olarak atarsanız yardımcı olayım. Çalışmaları yaptım bir kaç düzenleme ile entegre edebiliriz sisteme.

    İsterseniz dosya editleriz isterseniz vQmod yazarız.

    İyi Günler.
  • 27-11-2013, 00:20:27
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    BahadirT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba hala ilgileniyorsanız Detayları ve ücreti PM olarak atarsanız yardımcı olayım. Çalışmaları yaptım bir kaç düzenleme ile entegre edebiliriz sisteme.

    İsterseniz dosya editleriz isterseniz vQmod yazarız.

    İyi Günler.
    Hocam ilginiz için teşekkür ederim. Opencart forum sitesinde (kendisine çok teşekkür ediyorum) bir arkadaş ilgilendi. Şuan kodlar çok güzel çalışıyor.
    İş çözülmüş ve konu kapanmıştır.
  • 27-11-2013, 00:32:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bende bu tarz birşeyle uğraşıyordum. Eğer sorun olmaz ise dosyaları paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.
  • 27-11-2013, 00:59:40
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tiwaly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende bu tarz birşeyle uğraşıyordum. Eğer sorun olmaz ise dosyaları paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.
    Hocam aşağıdaki linkten Opencart forum sitesindeki ilgili konuya ulaşabilirsiniz..
    http://www.tr-opencart.com/Konu-fatu...iya-cevirme%20
  • 27-11-2013, 06:43:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hocam inceledim oraya uyeligim yok ama benim yazdigimda 1000 den buyukleride algiliyo orada bir sorun var sanirim.
  • 27-11-2013, 22:23:13
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    BahadirT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam inceledim oraya uyeligim yok ama benim yazdigimda 1000 den buyukleride algiliyo orada bir sorun var sanirim.
    Hocam bin TL üzeride sorun yok. Kodlar sorunsuz ve kullanmaya başladım. Yalnızca paylaşımda bulunan arkadaş kodları yerleştirmede küçük bir hata yapmış. İlginiz için teşekkür ederim.