OpenCart ile E-ticaret İstiyorum.
12
●552
- 02-11-2013, 13:11:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Konu kapanmiŞtir..teŞekkÜrler
- 02-11-2013, 15:02:46Moderator nicine bir pm at, deki; "ben opencart ile eticaret istiyorum. Ücretli script istek bölümüne açmadım, eticaret scriptleri bölümüne açmadım, script satışı bölümüne konuyu açtım. Artık bir indirim uygularsın bana da" de. De bunu Allah aşkına üzme bizi.
- 02-11-2013, 15:36:31DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
espirimi yaptın aklın sıra yanlıs yere açtıysam yanlıs yere açmışın demen yeter demogoji yapmana gerek yok - 02-11-2013, 15:37:29Froum her geçen gün dahada çöpe dönüyor.
İnsanlar hiç kurallara nereye konu açılacağına bakmadan konu açıyor.
Burada ticaret yapan okada insanın konusu sayfalardan kayboluyor.
Lütfen daha dikkatli olun.
Hic ticaret satış yapmadığım hep alış yaptığım halde ben bile sinir oluyorum. - 02-11-2013, 15:38:31Arkadaş demo da istiyor, gojili olacak.selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2013, 15:39:38bu zekayla fazla yaşaman mümkünse kirletme konuyu işine bak arkadaşım.
- 02-11-2013, 15:41:06Kodlamada dile de önem verilmesini istiyor. Türkçemizde imla nasıl önemliyse, bir o kadar önem veriyor arkadaş kodlama diline.selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle