• 02-11-2013, 13:11:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu kapanmiŞtir..teŞekkÜrler
  • 02-11-2013, 13:18:18
    #2
    Skype ekledim hocam.
  • 02-11-2013, 14:45:41
    #3
    teşekkürler ilgin ve alakan için
  • 02-11-2013, 15:02:46
    #4
    Moderator nicine bir pm at, deki; "ben opencart ile eticaret istiyorum. Ücretli script istek bölümüne açmadım, eticaret scriptleri bölümüne açmadım, script satışı bölümüne konuyu açtım. Artık bir indirim uygularsın bana da" de. De bunu Allah aşkına üzme bizi.
  • 02-11-2013, 15:36:31
    #5
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderator nicine bir pm at, deki; "ben opencart ile eticaret istiyorum. Ücretli script istek bölümüne açmadım, eticaret scriptleri bölümüne açmadım, script satışı bölümüne konuyu açtım. Artık bir indirim uygularsın bana da" de. De bunu Allah aşkına üzme bizi.

    espirimi yaptın aklın sıra yanlıs yere açtıysam yanlıs yere açmışın demen yeter demogoji yapmana gerek yok
  • 02-11-2013, 15:37:29
    #6
    Froum her geçen gün dahada çöpe dönüyor.
    İnsanlar hiç kurallara nereye konu açılacağına bakmadan konu açıyor.
    Burada ticaret yapan okada insanın konusu sayfalardan kayboluyor.

    Lütfen daha dikkatli olun.
    Hic ticaret satış yapmadığım hep alış yaptığım halde ben bile sinir oluyorum.
  • 02-11-2013, 15:38:31
    #7
    selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    espirimi yaptın aklın sıra yanlıs yere açtıysam yanlıs yere açmışın demen yeter demogoji yapmana gerek yok
    Arkadaş demo da istiyor, gojili olacak.
  • 02-11-2013, 15:39:38
    #8
    bu zekayla fazla yaşaman mümkünse kirletme konuyu işine bak arkadaşım.
  • 02-11-2013, 15:41:06
    #9
    selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu zekayla fazla yaşaman mümkünse kirletme konuyu işine bak arkadaşım.
    Kodlamada dile de önem verilmesini istiyor. Türkçemizde imla nasıl önemliyse, bir o kadar önem veriyor arkadaş kodlama diline.