• 18-10-2013, 21:36:55
    #10
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplamda
    ------------------------
    1000 Hesap
    1000 Twitter hesap
    1000 Resim
    10.000 Tweet
    100.000 Takipci
    -------------------------
    İstenilen ücret: 5.699 TL peşin
    Yarısı peşin, yarısı iş bitimi : 6.699 TL
    Tamamı iş bitimi : Kabul edilmez
    bitirilecek süre: 119 Gün

    Lütfen Kimse fiyatıma ve süreye yorum yapmasın, report ederim. )
    önce oturun hesaplayın sonra kendi teklifinizi yollayın.

    Böyle fiyatları ciddiye almadığımı söyleyeyim.
  • 18-10-2013, 21:55:28
    #11
    buzutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle fiyatları ciddiye almadığımı söyleyeyim.
    1000 profil * 100 takipci = 100.000 takipci eder

    Siz 350 tl ye bence sadece bunu yaptırabilirsiniz..

    Zaten şu aşağıdaki yazınızdan ben de (istek üzerine edit) sizi pek ciddiye almamıştım.

    buzutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 tane sallamasyon tweet atılacak, 100 sallamasyon kişi takip edilecek.
    keşke 350 Tl yi daha önce yazmış olsaydınız, diğer teklif veren arkadaşlar ve ben elimi yormazdım.
  • 18-10-2013, 23:27:34
    #12
    e posta hesaplarını temin ederseniz yapabilirim.
  • 18-10-2013, 23:36:26
    #13
    Mail onay ve "100 sallamasyon kişi takip edilecek." şartı kesin olarak olacak mı yoksa opsiyonel mi öğrenebilir miyim?
  • 19-10-2013, 00:32:12
    #14
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 profil * 100 takipci = 100.000 takipci eder

    Siz 350 tl ye bence sadece bunu yaptırabilirsiniz..

    Zaten şu aşağıdaki yazınızdan bende sizi pek ciddiye almamıştım.



    keşke 350 Tl yi daha önce yazmış olsaydınız, diğer teklif veren arkadaşlar ve ben elimi yormazdım.
    İşte burada zeka devreye giriyor. Yani "bende sizi pek ciddiye almamıştım" diyip, ciddiye almadığınız bir kişiye teklif vermeniz enteresan. Demek ki, sadece dur bir makara geçeyim diye araya parazit yaratıyorsunuz? Bu konuya daha fazla yazmazsanız memnun olurum.

    350 TL'ye de yaptırmayı düşünmüyorum. Maksimum verdiğim tutar o'dur.

    Not: "Bende" yazmışsınız. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır.
  • 19-10-2013, 00:39:39
    #15
    buzutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte burada zeka devreye giriyor. Yani "bende sizi pek ciddiye almamıştım" diyip, ciddiye almadığınız bir kişiye teklif vermeniz enteresan. Demek ki, sadece dur bir makara geçeyim diye araya parazit yaratıyorsunuz? Bu konuya daha fazla yazmazsanız memnun olurum.

    350 TL'ye de yaptırmayı düşünmüyorum. Maksimum verdiğim tutar o'dur.

    Not: "Bende" yazmışsınız. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır.
    Hayırdır edebiyat dersindemiyiz ?
    pardon bunlar sallamasyonların karşılığı )

    Zekaya gelince, Fiyatların düz olmadıgına bakıp zaten anlamalıydın,

    tabi buna rağmen ben teklifimin herzaman arkasındayım )
    Ciddi bir teklif verdim
  • 19-10-2013, 11:30:46
    #16
    DCN
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hesapların tanesini 2 liradan açarım ve ödemeyi haftalık alırım. 1000 taneyi teslim etmek için söz veremem ama yaptığım kadarının ücretini alırım
  • 19-10-2013, 14:42:08
    #17
    Kusura bakmayında yaptığınız resmen mezarcılık arkadaşlar doğru söylüyor. 1000 profil e mail bizden üstüne 100 takipçi üstüne 10 tweet. 350 tl de max onu bile vermeme getiriyorsunuz neredeyse. Her hesap için en az 8 dakika harcasa arkadaş bu 8000 dakikalık iş eder. Bu da en az 134 saatlik iş demektir. Kusura bakmayın bu fiyata köle pazarından aldığınız köleye yaptırırsınız sanırım. Ben çok daha azına daha çok para verdim. Bu kadar emek sömürücülüğü olmaz.
  • 19-10-2013, 14:52:37
    #18
    Misafir
    jackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayında yaptığınız resmen mezarcılık arkadaşlar doğru söylüyor. 1000 profil e mail bizden üstüne 100 takipçi üstüne 10 tweet. 350 tl de max onu bile vermeme getiriyorsunuz neredeyse. Her hesap için en az 8 dakika harcasa arkadaş bu 8000 dakikalık iş eder. Bu da en az 134 saatlik iş demektir. Kusura bakmayın bu fiyata köle pazarından aldığınız köleye yaptırırsınız sanırım. Ben çok daha azına daha çok para verdim. Bu kadar emek sömürücülüğü olmaz.
    yerinde tespit