• 17-08-2013, 23:43:29
    #19
    pm alabilirmiyim
  • 17-08-2013, 23:51:45
    #20
    Pm lütfen
  • 17-08-2013, 23:54:36
    #21
    Bende bi PM Alabilirmiyim.
  • 18-08-2013, 00:00:27
    #22
    Pm Alabilir Miyim?
  • 18-08-2013, 00:32:00
    #23
    Üyeliği durduruldu
    P.m alabilirmiyim?
  • 18-08-2013, 00:36:32
    #24
    Pm lütfen
  • 18-08-2013, 01:20:07
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Beyler pmlerİ sİz atarsaniz sevİnİrm mobİlİm klavye bozuk tek tek ugrasamiycan

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:20:07 -->-> Daha önceki mesaj 00:38:08 --

    Hocam yönetimi anlatayım ilk ben logo ve maskot tasarımı yapıyorum yaptıgım tasarımları siteme uygun şekilde UPLOAD edecek ve bildiği forumlarda konu açıcak yeni tasarımlar yüklendi gibisinden

    SATIŞ ise logo ve maskot referanslarını kullanıp r10 ve benzer forumlarda konu açıp satış yapıcak her 2 side satışa destekte bulunduğu için satılan her logo maskottan yönetim ve SATIŞ elemanına %25 olarak bir ücret verilecektir

    DETAYLAR UYGUNSA PM ATIN
  • 18-08-2013, 02:03:59
    #26
    pm lütfen
  • 18-08-2013, 02:13:37
    #27
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim ?