• 12-06-2013, 02:24:12
    #1
    Merhaba ,


    2 Yıldır yanımda çalışan PHP - MysqL web yazılım işlerimi yapan Batuhan adlı arkadaşımız Askerlik sebebi ile birkaçgün içinde malesef ayrılacaktır bu boşluğu doldurmak ve bana yardımcı olmak için şu vasıflarda birisini aramaktayım ilgililere duyurulur

    Tercihen 18 - 25 Yaş arasında
    PHP MysqL kodlamada iyi derecede olduğunu hisseden ve bunu dışarı yansıtabilen...

    CSS nin ne olduğunu az çok bilen bir erkek arıyorum.

    Haftada en az 3 günü dolduracak şekilde gelmek şartı ile parttime çalışma şeklide uygundur ( Saatleri esnetebiliriz bi problem olmaz )

    Ofisim : İstanbul Fatih Fındıkzade de Kızılelma Caddesi üzerindedir Tranvay durağına 2 dakika yürüme mesafesindedir

    Default olarak Haftada 5 Buçuk gün çalışıyoruz çalışanlara Günde 1 kere yemek sınırsız kahve çay ve su hizmeti sunuyorum Kısa bir süre Beraber Çalışıp anlaşıp uzlaştığımız taktirde SSK yapıp haftalık maaş ödüyorum


    Mesajlarınızı Bekliyorum Forum dışı iletişim için 1[at]emrahaksoy.com adresinden bana mail atabilirsiniz İlanımı okuyan ve çevresine öneride bulunan herkese teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim
  • 12-06-2013, 04:32:14
    #2
    pm gönderildi.
  • 12-06-2013, 13:54:03
    #3
    pm gönderdim
  • 12-06-2013, 22:35:41
    #4
    Pmler cevaplanmıştır gelen mesajları değerlendiriyorum konu günceldir.
  • 13-06-2013, 00:48:53
    #5
    Geçtiğimiz yıllarda emrah ile bir proje için 5 ay çalışma fırsatımız oldu saolsun istanbulda evini açtı bana yanında kaldım ofisinde birlikte çalıştık ve projeyi bitirdik bu zaman zarfı içinde hem maddi hemde manevi olarak beni hiç bozguna uğratmadı umarım aradığı kişiyi en kısa zamanda bulur iyi çalışmalar dilerim.
  • 13-06-2013, 12:27:51
    #6
    flashomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz yıllarda emrah ile bir proje için 5 ay çalışma fırsatımız oldu saolsun istanbulda evini açtı bana yanında kaldım ofisinde birlikte çalıştık ve projeyi bitirdik bu zaman zarfı içinde hem maddi hemde manevi olarak beni hiç bozguna uğratmadı umarım aradığı kişiyi en kısa zamanda bulur iyi çalışmalar dilerim.
    Güzel Yorumun için teşekkür ederim Ömer görüşmek dileğiyle kolay gelsin
  • 01-07-2013, 16:53:57
    #7
    Merhabalar ,

    Elemanonline sitesi üzerinden açmış olduğum ilan neticesinde aradığım kişiyi buldum pm atan ve ofise gelip benimle görüşen arkadaşlara çok teşekkür ederim herkese iyi çalışmalar