BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<!-- Konu Dışı -->
Kazım bey'e ben de iş yaptım. İş teslim edilmedi henüz ama bitik durumda bu nedenle %50 ödeme aldım. İşini yapabilen birisini asla mağdur etmeyecek birisi olduğunu düşünüyorum. Ticaretinizde hakkındaki kötü yorum teklifinize engel olmasın diye yazdım.
<!-- Konu Dışı Bitiş -->
bende öyle umuyorum hocam. beyfendiye ben haber sistemi sattım zaten ama halaa demesini alamadım sadece bunu belirttim belkide çok yogun oldugu içindr bilemiyorum. Ama beni madur olma durumumuda göz önünde bulundurmak gerekir.