• 27-04-2013, 21:10:59
    #1
    Arkadaşlar bir sistem üzerinde çalışıyorum önceden asp yazardım ama uzun zamandır yazmadığımdan devamını getiremedim. Sadece asp de uzman seviyede olanlar pm istesinler.
  • 30-04-2013, 16:19:55
    #2
    Günceldir.
  • 30-04-2013, 16:57:19
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alayım
  • 30-04-2013, 19:15:27
    #4
    pm gönderildi.
  • 01-05-2013, 18:08:17
    #5
    pm alabilirmiyim?
  • 13-05-2013, 19:14:56
    #6
    detayı pm alayım