selam hocam. google da baktığımda en pahalısı 4 bin tl olarak görüntülüyorum. yanlış mı bakıyorum acaba ?
allah yardımcınız olsun.
İş Arıyorum!
18
●954
- 01-09-2025, 10:08:41Merhaba ağabeyim,By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet senin baktıkların yanlış PAFO değil benimkisi, ortez diye geçiyor.
Benimkinin örnek görseli şu :

- 09-09-2025, 17:51:25Öncelikle geçmiş olsun hocam. Umarım her şey gönlünüze göre olur. Konuda Yeteneklerime ve azmime güveniyorum. yazmışsınız ancak yeteneklerinizden bahsetmemişsiniz. Eğer yapabileceğiniz işler hakkında bilgi verebilirseniz daha kısa sürede iş bulabilirsiniz görüşündeyim.
- 15-09-2025, 16:21:43
- 16-10-2025, 14:44:01Çok üzgünüm ama ayakkabımın fiyatı 60.000 TL'yi geçti.
İş verebilecek yok mu acaba?
Şuan ki deforme olan ayakkabımın görüntüsünü dileyene atabilirim. - 21-10-2025, 07:46:01Merhabalar,
İş arama konusu açarken özel durum belirtmemeniz gerekiyor.
Konu içeriğini ve başlığı değiştirmenizi rica ederim.
https://www.r10.net/r10-kullanim-reh...istirilir.html linkteki rehber aracılığıyla konu başlığınızı değiştirmelisiniz.
Gerekli güncellemeleri yaptıktan sonra mesajımı beğenebilirsiniz.
İyi forumlar.
