• 18-07-2025, 23:26:00
    #1
    Arkadaşlar üniversitemin son senesi. 2 Yıllık üniversite. Bölümüm Bilgisayar Teknolojileri. IT-Donanım - Bilişim Teknolojileri gibi elemana ihtiyaç duyan yer arıyorum ama bulamıyorum. Eğer stajyer ihtiyacı olan varsa kesin dönüş bekliyorum 30 gün iş süresini doldurmam gerekiyor. İlla ıt falan olması gerekmiyor ben kendımı yazılım alanında gelıstırmeye calısıyorum web üzerine falan da olur yani yazılım da olur staj yapıp deneyım kazanmak ıstıyorum aynı zaman da okulun stajı bıtınce mezun olucam.
  • 18-07-2025, 23:35:59
    #2
    bizimle iletişime geçebilirsiniz hocam; detayları konuşabiliriz