• 10-08-2009, 19:48:41
    #1
    İyi günler;

    1,5 - 2 Yıldır Grafikerlik Yapıyorum.
    Kullandığım programlar
    Photoshop, Flash (Profesyonel)
    Corel (Az)

    Delphi,Visual Basic Programlama Dilleri (Profesyonel)

    Teknik Servis Tecrübemde Mevcuttur.


    Web şablonları referansları, 100 lerce Flash tasarım referanslarımla
    Freelance, Full time, Part Time - Grafik - Teknik Servis İşi Arıyorum.

    Özelden iletişime geçelirse referanslar gönderilecektir.
  • 22-03-2010, 11:32:34
    #2
    Özel mesajla msn adresini yollarmısın. Profilimdede var msn adresim.

    edit : Msn adresin ekliymiş bende Not bıraktım.