İyi günler;
1,5 - 2 Yıldır Grafikerlik Yapıyorum.
Kullandığım programlar
Photoshop, Flash (Profesyonel)
Corel (Az)
Delphi,Visual Basic Programlama Dilleri (Profesyonel)
Teknik Servis Tecrübemde Mevcuttur.
Web şablonları referansları, 100 lerce Flash tasarım referanslarımla
Freelance, Full time, Part Time - Grafik - Teknik Servis İşi Arıyorum.
Özelden iletişime geçelirse referanslar gönderilecektir.
Konya 'da İş Arıyorum. (Freelance - Full Time - Part Time)
1
●884
- 22-03-2010, 11:32:34Özel mesajla msn adresini yollarmısın. Profilimdede var msn adresim.
edit : Msn adresin ekliymiş bende
Not bıraktım.
Not bıraktım.