Battım çıkamıyorum iş lazım
4
●630
- 10-03-2024, 16:21:27Evet arkadaşlar psikolojim bozukken bütün uygulamalarımı kapattım ve kendime geldiğimde batık bir haldeyim. Bana iş lazım. Eve sadece babamın emekli maaşı giriyor ve geçinmek gerçekten zor oluyor. Tavsiyelerinize açığım. Kendimi idare edicek kadar kazansam internetten yeticek. O sırada unity çalışmayı düşünüyorum. İş olarak ne verilirse yaparım.Ne yapabilirim tavsiye verir misiniz?
- 10-03-2024, 16:38:32ne satıcaz hocam özelden söyler misinizAlicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2024, 16:48:02İnceleyebilirsiniz: https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...medya-com.html