• 10-03-2024, 16:21:27
    #1
    Evet arkadaşlar psikolojim bozukken bütün uygulamalarımı kapattım ve kendime geldiğimde batık bir haldeyim. Bana iş lazım. Eve sadece babamın emekli maaşı giriyor ve geçinmek gerçekten zor oluyor. Tavsiyelerinize açığım. Kendimi idare edicek kadar kazansam internetten yeticek. O sırada unity çalışmayı düşünüyorum. İş olarak ne verilirse yaparım.Ne yapabilirim tavsiye verir misiniz?
  • 10-03-2024, 16:36:32
    #2
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Lisans ürünleri satışı yapabilirseniz tedarikçiniz olurum
  • 10-03-2024, 16:38:32
    #3
    Alicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans ürünleri satışı yapabilirseniz tedarikçiniz olurum
    ne satıcaz hocam özelden söyler misiniz
  • 10-03-2024, 16:48:02
    #4
    İnceleyebilirsiniz: https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...medya-com.html
  • 10-03-2024, 16:54:01
    #5
    iş arayışı devam etmektedir