19 yaşında üniversite okuyan engelli bir vatandaşım. Durumumdan dolayı hiç fiziksel bir işte çalışmadım. Çalışmak istesem de alınmadım. Bende bu süreçte iş imkanları bulamayınca bir öğrenciye fazla gelecek bir meblağda kartımın kredi özelliğini açtırıp günlük harçlık maiyetinde ve ihtiyaçlarımı giderme maiyetinde harcama yaptım. Yapmaz olaydım. Yaşımın verdiği bir toyluktan dolayı ödeyemeyeceğim bir borca girdim. (3 bin lira öğrenciye ve bir engelli vatandaşa çok). Ne yapsam ne etsem diye düşünürken her zaman r10 dan ümitleniyorum. Belki düzenli bir iş bulurum da azar azar öderim diye. Önceden gmail açıyordum artık onu da açamıyorum google engel getirdi. Şuan elimde tutabileceğim ve referans olarak öne süreceğim orta düzey bir wordpress bilgim mevcut. Onun yanında sürekli görmekten sıkıldığınız iş ilanlarında ki gibi copy paste yapabilirim
Öğrenmeye de her zaman açığımdır. Tecrübe gerektirmeyecek diğer işlerinizde de çalışabilirim. İnşallah bu sefer düzenli çalışana ihtiyacı olan biri görür bu ilanı her gün borcumu kapatmak için dua ediyorum. Teşekkürler hocalarım biraz ilan ve dertleşme karışımı oldu. Her şey gönlünüzce olsun iyiki varsınız.
❤️ İLETİŞİM PM VEYA TG : @ mutahas