arkadaşlar stajımın bitmesine 2,5 - 3 ay gibi bir süre kaldı. bilgisayar bölümü okumaktayım. fakat çalıştığım staj yerinde bölümümle ilgili bir şey yok. amelelik yapıyoruz resmen. iyice sıkıldım artık. istanbul'da avrupa yakasında bir yer arıyorum stajımı tamamlayabileceğim. tanıdığı olan veya forumda yeri olup arayan var ise görüşebiliriz. lütfen birileri yardımcı olsun çıldırmak üzereyim.