• 27-08-2009, 12:44:48
    #73
    kardeş msn e ekledim görüşelim..
  • 31-08-2009, 11:26:06
    #74
    Merhaba Sayin Dextroit;

    Mümkünse MSN adresinizi alabilirmiyim. Kurumsal Web Sitemiz İcin Bir kac konu hakkinda danisacagim ve anlasirsak bir kac sey yaptiracagiz size.

    Saygılar
    İLKER BİÇER
    BETA Bilgisayar Sistemleri
  • 31-08-2009, 12:02:48
    #75
    wordpress kurulum yaptırılmıştır. işinin eri biri. Teşekkürler
  • 07-09-2009, 17:07:06
    #76
    wordpress manset eklentisi yaptırıldı ve tema duzenletıldı...

    Teşekkürler
  • 09-09-2009, 04:55:47
    #77
    pm gönderdim, cevap bekliyorum
  • 10-09-2009, 14:47:45
    #78
    yeni tema yazıyorsanız yaptığınız temaları görebilirmiyim ?
  • 12-09-2009, 23:27:49
    #79
    Tema kurulumu yapıldı teşekkürler hızlı çalışıyor..
  • 16-09-2009, 17:11:37
    #80
    Üyeliği durduruldu
    hasan kardeşime çok teşekkürlerimi sunuyorum.Projemde güvenerek çalıştığım bir arkadaş.Tüm isteklerime karşılık verdi.Kurulum,eklenti,tema düzenlemesi,seo ayarları vs.Verdiğiniz ücretin çok çok fazla karşılığını alabiliyorsunuz.Başka projelerimde yine çalışmak dileğiyle.

    Teşekkür ederim tekrardan.
  • 11-10-2009, 08:55:32
    #81
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Dun manset calismasi yapti. guzel is cikarti ve cok yardim sever ve anlayisli

    Tesekkurler...