• 27-03-2022, 01:18:13
    #1
    Merhaba. Öncelikle Kavak.com/Araba.com bünyesinde çalışmış bulunmaktayım. Çağrı merkezi ve online müşteri temsilcisi deneyimim bulunmaktadır ve çağrı merkezi bölümünden mezun olma aşamasındayım. Nevşehir'de ikametgah etmekteyim ve çalıştığım firma da hibrit çalışma düzenimiz olduğu için evden çalışma konusunda herhangi bir sorun yaşamamaktayım.
  • 27-03-2022, 01:19:48
    #2
    @lotusdijital;
  • 27-03-2022, 01:20:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Digiturk - D-smart tarzı firmalara başvuru yapabilirsiniz. Tecrübeli olanları genellikle kabul ediyorlar. Prim üzerinden çalışıyorlar.
  • 26-04-2022, 01:46:50
    #4
    İş arayışım devam etmektedir...