• 04-02-2009, 20:24:52
    #1
    Merhabalar Wordpress kurulumu, eklenti ve tema kurulumu, tema türkçeleştirmesi yapamayan veya zamanı olmayan arkadaşlar için bu hizmeti vermeye çalışacağım.Bana ve size kolaylık olması ve seçim konusunda yardımcı olması amacıyla işi paketlere böldüm.Paketler aşağıda listelenmiştir.

    WORDPRESS KAPSAMLI PAKET =7 $
    • Wordpress kurulumu
    • En iyi eklentiler ( istekte olabilir )
    • Tema kurulumu ( istenilen tema )
    • Tema türkçeleştirmesi
    • Wordpress Seo çalışması
    1. Kalıcı bağlantılar
    2. Anahtar kelime ve başlık ayarlamaları
    • Sitemap
    • ve siteniz 5 adet dizine eklenir ( PR 6 )
    TEK PAKET YÜKLEMELERİ

    Wordpress kurulum paketi = 1 $
    Sadece wordpress kurulumu yapılır.
    En iyi eklentiler kurulum paketi ( istekte olabilir ) = 1 $
    Bir wordpress sitesinde bulunması gereken eklentiler kurulur (istek eklentiler olabilir)
    Wordpress tema kurulum paketi = 1 $
    İstediğiniz tema sisteminize kurulur.
    Wordpress tema türkçeleştirme paketi = 2 $

    İstediğiniz temayı türkçeleştirip kurarız.
    Wordpress seo paketi = 3,5 $
    Wordpress Kalıcı Bağlantı ayarları yapılır.
    All in seo eklentisi kurulur.
    Anahtar kelime ve başlıklar ayarlanır.
    Sayfa başlıkları google dostu olarak ayarlanır.
    Siteniz 5 adet pr 6 dizine eklenir
  • 04-02-2009, 21:18:00
    #2
    hayırlı işler dostum.

    Arkadaşı Tanıyorum.Daha önce iş yapmıştık!
  • 04-02-2009, 21:21:06
    #3
    Teşekkürler evet arkadaşlar şu an için 1 adet wordpress tema kurulum için anlaştık devam ediyoruz.
  • 04-02-2009, 22:35:41
    #4
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    hayirli isler

    iyi pakete benziyor
  • 05-02-2009, 00:11:26
    #5
    teşekkürler hocam evet şu anda işler bitti devam ediyoruz.
  • 05-02-2009, 18:18:39
    #6
    1 adet tema türkçeleştirme paketi satın alındı.devam ediyoruz.
  • 05-02-2009, 19:08:01
    #7
    Tema türkçeleştirme paketi teslim edildi.
  • 05-02-2009, 20:42:45
    #8
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    her isin bitimide burda yazma bence, flood yapma

    bende bircok is aldim, teslim ettim. ama bir sey yazmadim

    biraz heyecanlisin galiba
  • 06-02-2009, 08:12:37
    #9
    yok gdi hocam r10 da referans çok önemli oldu artık.Heyecandan değil ne zamandır bu işteyim.